30 април 2009

Пламен Юруков в ролята на Кафявата шапчица

Безпрецедентно, криминално, фалшификации, провокация, политическо престъпление, незаконни действия, преврат - тези думи използват и СДС, и медии по повод подмолните действия на стария председател на синята партия Пламен Юруков и неговия стар секретар Пламен Радонов да регистрират тайно СДС в изборите за европарламент. Всичко става през главата на новото ръководство и Национален съвет на СДС, които са подписали с ДСБ създаването на "Синята коалиция".

Тази развръзка или по-точно нова завръзка не е изненада за хората, следящи политическия живот у нас. Неистовото желание да се унищожи всякакъв зародиш на силна алтернатива на сегашните управляващи мина всякакви граници и всякакъв свян. В упортреба са впрегнати абсолютно всички долнопробни прийоми, безгръбначни лица, зависими лакеи, употребени институции.

Няма смисъл да повтарям всички излезли в публичното пространство факти, полуфакти, слухове, истини и лъжи. Но не мога да се въздържа от извода, че Пламен Юруков, освен всичко друго, е не особено смел и не особено почтен, след като си позволява такива конспирации зад гърба на партията, от името и в името на която уж ги върши. Просто влезе в ролята на една съща Кафява шапчица. Не, не няма грешка - не Червена, а Кафява. Като във вица.

Ето този: "Тържество в детската градина. Всяко дете трябва да се дегизира на приказен герой и да се представи пред приятелчетата и родителите им. Излиза Иванчо: "Аз съм Котаракът в чизми и ще ви изпея песничка!" После е Мима: "Аз съм Червената шапчица и ще ви кажа стихче". И така - едно след едно. Минали Снежанка, джуджетата, принцове и принцеси, феи и добри духчета. Дошъл ред на Марийка: "Аз пък съм Кафявата шапчица и ще ви о... празника"."

Без извинения! Каквото почукало - такова се обадило! Никакво съмнение няма у мен, че просто Юруков трябва да бъде изхвърлен. Защото сам да си избереш ролята на Кафявата шапчица е или шизофренно, или принудително. От всеки-знае-кой и всеки-знае-защо. И в двата случая, обаче, е крайно вредно не само за десните. А и за всички, които искат да живеят в нормално общество.

Тук може да видите декларацията на СДС по случая. Тук - информацията на Mediapool.bg
Facebook

Няма коментари:

Публикуване на коментар