28 април 2010

ББ, бъди мъж! Вдигни ДДС-то на 100%!

Ще вдигат ДДС-то. ББ призна, че имало предложения и за 23%, и за 24%. Синята коалиция твърди, че правителството даже замисляло да е 25%.

Абе, какво ще си играем на дребно?! Я направо на 50% да се вдигне! И тутакси да се назначат всички безработни за полицаи! Тъй де, нали заради тях и след тяхната стачка ББ отказва да намали щата на която и да е държавна структура и администрация и така да свие разходите по време на криза! А и оттогава, та до днес нищо друго не се случва в държавата, освен полицейски акции. В крайна сметка, какъв по-добър антикризисен ефект - няма безработица, няма и престъпност. Желанията на премиера са изпълнени!

Ако е мъж, обаче, можем направо да минем на 100% ДДС! И всички да станем полицаи. На всеки километър ще назначим по един КАТ-аджия. Няма да има хора без работа. Синдикатите няма да пищят. Нали и те ще са полицаи. Полицай ще бъде моят татко. Полицай ще съм и аз. Полицай ще е и мъжът ми, синът ми, дъщеря ми, брат ми... Всички. Държавата ще ни плаща (както сега на полицаите и военните) заплатите, здравните и пенсионните вноски, апартаментите, горивото, отпуските над 30 дни, храната, дрехите, градския транспорт, прослуженото време, званието, санаториума, почивния дом. Живот, ви казвам, ей! Накрая ще ни подарят и по един служебно-личен автомобил, с който ще киснем пред кварталното кафене. Нали няма да има престъпност!

Няма да има и Министерски съвет. Нали всички ще са полицаи! Може да оставим цивилен само Симеон Дянков. Да се чуди кой, аджеба, увеличи ДДС! Синята коалиция или ББ? И да мисли с колко ще го вдигне следващата година, за да може да направим полицаи и македонците! Божидар Димитров и без това се цупи, че е министър без работа и без портфейл.

А дотогава Дянков, маскиран на японски турист, може да се разхожда с новичкия си фотоапарат в новопостроения бг Лувър и да пуска през час по 100 евро в касичката на висящия на пост Вежди Рашидов, наконтен с новичката си комисарска униформа. Тъй де, нали трябва да се пълни бюджетът! После може да прескочи и до новоизградената Спортна зала, където ББ ще разцъква топката, чакайки началото на дербито между Министерството на вътрешните работи - 1 и Министерството на вътрешните работи - 2! Аз, обаче, съм от друг отбор. Кой ли? Е, как кой? Министерството на вътрешните работи - 333!..

... А един човек ми каза, че по време на криза се съкращават излишните разходи, намалява се раздутата и неефективна администрация, правят се реформи и не се вдигат данъци, щото при нула оборот, ако ще и 1000% да набиеш, нулата ще продължава да се пули глупаво като полицай пред Сатурнова дупка...

Facebook

3 коментара: