08 април 2009

Криворазбрана ти е същността, Миков, не моите права!

О-о-о-о, това ли била пречката за ефикасна битка с организираната престъпност? Как не се бях сетила? Че, човеците, човеците пречат! Аз, ти, той, ние..! Както и твоите/моите права! Ама, че съм глупава! Брях, Миков, ти ме светна, извади ме от дълбоко заблуждение! Ето как: "Изкривените разбирания за човешки права" пречат на МВР да се бори с престъпността" /Mediapool.bg/, рече той в опит да прокара отново промените в ЗЕС.

Каза го най-после, а? И призна съвсем разбираемата некадърност и носталгия по ти-знаеш-какво. Криворазбрана ти е същността, Миков, не моите права!

След първоначалния шок от чутото, отлепих цапналия ме мокър парцал, оттърсих се като котка след баня и също толкова самонадеяно и самоуверено реших да отвърна на унижението. Удар срещу свободата и правата ми! Защото, без да съм заподозряна, разследвана или обвиняема, без съдийско разрешение и някакъв контрол, миковци искат да следят: емотиконите ми, е-приятелите ми, е-гаджетата ми, е-картичките ми, е-издънките ми, е-радостите ми, е-писанията ми, е-псувните ми, е-живота ми.

Мисля си, че най-вярната тактика, когато те удрят по свободата и правата, е да поискаш ... още повече свобода! Разклати им ченгеджийската система, която ги прави самодоволни, безконтролни и некадърни да се справят с работата си!

Нека опозицията, в отговор на исканото от комунистите ново, безконтролно следене и слухтене, да организира подписка във всеки град за въвеждане на мажоритарен избор на местния шеф на полицията и на местния прокурор или съдия!

Искам да видя мажоритарно избран местен шериф или прокурор /чиято е основната задача да се борят с престъпността/, който:

- ограничава свободите и правата на тези, които са го избрали
- следи кореспонденцията на съседа си, който му организира кампанията за нов мандат
- се прави, че не познава местния главорез /крадец, продавач на дрога или домашен насилник/
- се "ослушва" за местния феодал, който завзема парка на съкварталците на полицая/прокурора, за да строи мол
- си пие кафето с родителите ми, познава съучениците и гаджето ми, а после търчи да ги дири в нета, за да се... запознае с тях
- не реагира на всеки подаден сигнал, петиция или подписка от съгражданите му
- му пука какви ги плещи някой си министър, пък бил той и Миков, след като не е назначен от него
- не носи отговорност и не се отчита пред тези, които го избират и сред които живее, а пред някакви си поредни сладури, все с екзотични дефекти в говора или в джоба

Залагам си клавиатурата, че подписите ще са много, правата ми по-добре пазени, свободата ми по-силно гарантирана, а повечето престъпници - или в пандиза, или в доброволно изгнание.

Снимка: в-к "Сега"
Facebook

Няма коментари:

Публикуване на коментар