06 август 2010

Абсолютна демонстрация на недосегаемост

За има-няма три дни Божидар Димитров се оля цели два пъти. А всъщност кой ли брои всичките му изцепки?

Божидар Димитров: „Вчера гледам нашите българки голи, зърната на циците. А рускинята – не. И най-долната курва да е. Забрадката й тогава вътре"

Божидар Димитров: "Шибан народ!"

Предполагам, че той се опива от собствената си дива простащина и неприкрит цинизъм! Щом и се повтаря през ден! Но на мен лично ми се повръща от този образ, шестващ по екраните, вестниците, Министерски съвет и всяко гърне без похлупак и без портфейл! Особено е противно такива, уж "разговорни", думички на тема "жени и техните тела" да излизат от устата на един твърде позастарял и твърде понаедрял мачо, подвизаващ се и като министър в българско правителство. На всичкото отгоре и бивше ченге от Държавна сигурност! Дали пък това не е първопричината?!

Но, ако подобен език е характерен за каруцарското войнство, тяхното близко обкръжение и родата им до девето коляно, които си изпопадват от кеф и умиление, докато министърът им го размятва, плещейки без свян и без почивка, то за моите нежни уши това е не само оливане, но и абсолютна демонстрация на недосегаемост! Политическа и нравствена! Ей това е най-гнусното!

Facebook

2 коментара:

  1. Божидар Димитров е голям тъпанар

    ОтговорИзтриване
  2. Крайно време е наистина да се предприеме нещо. Аз от самото начало бях против поста министър-приятел, но не съм допускала, че може такова недоразумение да е моето лице пред света.

    ОтговорИзтриване