11 август 2009

Минисапунки - 13

"БСП ще противодейства на политическия реваншизъм с жалби до европейски партньори и с комисии за защита на кадрите", заяви на първата си пресконференция след изборния провал лидерът на БСП Сергей Станишев.

Ден преди това Румен Петков изпревари централата си и подкокороса социалистите от Плевен да създадат комисия за защита на кадрите си, която трябва да се погрижи за авторитета и кариерата на експертния потенциал на партията! И веднага добави, че /бел. авт. иначе/...трябва да има кардинална смяна на соцръководството. Всичко беше на принципа "Тебе думам, дъще, сещай се, снахо...", Станишев веднага схвана намека и тутакси създаде "национална" комисия за защита на кадрите, първо от Плевен, после и от други градове.

Пък, аз, днес, с пионерско-мисионерски плам, решавам да създам, без да ме подпикават дори, пардон, подсещат, Комисия за Защита ОТ:

Кадрите на БСП & Коалиционни партньори & Пикаещи в шадравани & Ако ме виждате, значи не съм качен на вашия мотор & Ох, колко ми е мъка & Добре, де, добре, отказвам се от летящата чиния & Ааа, за нищо на света не се отказвам от "Големия шлем" и енергийните проекти & Ние ги пускаме, те ги хващат & Наместете си чипа, както аз горите & Гледайте полЬожително, що за плебейство & Искам пак да раздавам порциите в държавата & А, бе, въртим едни пари & Ее, и к'во като са туристически хеликоптерите, полицаите не ходят ли на почивка & Асансьорите на НС ще са със златни казанчета, к'ъв ви е проблемът & А за к'во им е на селскостопанските техникуми тази земя, ай, моля ви се, няма да си играем на обикновен тракторизъм & И какво като е Морската градина, не е ли площ за ползване & Бум, мадъ факъ, бум!

Facebook

Няма коментари:

Публикуване на коментар